Ett hjärta av guld..

Det är vad mina vänner har.
Hjärtan av guld.

Denna helg har helt klart varit den bästa på länge.
Jag har verkligen spenderat den med dem bästa.

Igår efter jobbet kom mina snyggon Madde o Minna. Vi handlade mat, for hem till mig o gjorde världens godaste pizza..
Sen hade jag & Madde en extremt mysig kväll hemma.
Utan tv.
Vi drack vin, surrade o funderade på framtiden.
Det var den perfekta kvällen.
Och att inte ha Madde i sitt liv. Är ju som att inte ha något liv alls.

Blev en ganska sen kväll men vi sov länge.
Var ett tag sedan jag sov så länge faktiskt. Sen en lång promenix med sjön. Men skojja inte att det blåste.
Vi fick skrika fram våra djupa ord till varann..
Väl hemma blev det gofrulle..
Sen of to skopunkten.
Men jag hittar inte den perfekta skon.
Helt jäkla omöjligt verkar det vara.
Men hittade ett par nya tygskor. Svarta.
Så nu kanske folk inte behöver bli yr  när de tittar på mig.
Prickiga skor, randig tröja o rutig sjal.
To much?..

Helgen har som sagt varit helt underbar.
Så som det ska vara om man säger så.

Söndag idag o jag, josse o johanna hade söndagsmys på bio.
Vi såg sommaren med Göran.

Riktigt rolig.
Sådär lättsam.
Man behöver inte tänka utan bara skratta..:)

Plus att josse fick sin lilla present.
Inget speciellt direkt men gjorde lite hemmaknåp.
Tänkte att hon måste ju ha lite skönhet på väggarna i den nya lägenheten.
Så jag fixade fram lite snygga pics på oss o satte en ram runt oss:P
Sen diktade jag lite djupa saker på baksidan.

Vi ska ju som skiljas nu.
Jag & Hon.
Hon & Jag.

Jag försöker tänka att jorden inte kommer gå under o att hon förhoppningsvis kommer känna igen mig när vi möts på stan.
Men tjao vad vet man:P

Nää då:P..

Jag & Josefine är ju alltid Vi.

Thats it!


På tisdag blir det hemgång i några dagar.
För att vara ärlig så gruvar jag mig mest.
Hemskt. Men sant.
Att vara hemma är inte samma längre..

Men Fredrik kommer oxå så det är ju såklart det bästa :)
Saknar honom massa!

Det var väl min helg i det stora hela.
Jag älskar mina vänner en massa massa jätte mycket!

Tack för att ni finns!!


Kommentarer
Postat av: Fisfjunet

Gumman, tack för att DU finns! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback