Check!

Då var inventeringsdagen avklarad.
Och det var inte alls så farligt. Eftersom jag inte vet några rutiner o så, virrade jag runt mesta delen av tiden men ähh, lite fick jag gjort :)
Så jag tyckte detta gick väldans bra.
Plus att vi fick godis o  dricka :)


I morgon blir det jobb o sedan hemgång.
Fredrik kommer oxå o jag saknar honom så att det gör ont.
Vill kramas, kramas, kramas!!!
Min Fredrik. Han är bra.
Även om jag skäller ganska ofta på honom. Och vi har våra dispyter ibland.
Så är Han bra.

Påtal om bra. Så är jag dålig.
På att vara nyttig numera.
Jag måste verkligen börja skärpa till mig igen.
Sommaren har varit fylld med alldelse för mycket good stuf.
Saker o ting växer.. Pang säger det bara så har knappen i byxorna flygigt o träffat nån gammal surkärring i ögat..
Och det vill jag helst inte ska hända.
Så skärpning fröken Wennberg...


Påtal om skärpning så har dagen varit himla bra i övrigt.
Träffade upp Josse, kollade stan, lunchande, pratade, fikade, pratade.
Sen skiljdes vi åt.
Inte tårar kom.
Vi får inte överdriva.
Hon dör inte.
Hon flyttar bara.
Och jag är glad för hennes skulle. Att hon följer sina planer o drömmar. :)
But Im gonna miss her.

Sen mötte jag syster yster o vi svängde ett varv på stan. En affär rättare sagt.
Sen skjutsade hon hem mig.
Och även vi hann surra av oss lite.
Eller jag fick återigen höra om våran familjs bravader o olösliga diskutioner.
Jag känner att det inte kommer bli lättare nu dirket.
Vi måste komma fram till nåt. Men vad, när?.
Helst vill jag inte vara med.
Jag är inte stark.
Jag kan inte prata, diskutera med vissa utan att tårarna rinner.
Det är jobbigt.
Jag vill vara stark. I mig.
Kunna ha mina åsikter o hålla stenhårt på dem.
Inte vika en tum.
Men jag kan inte. Jag är FÖR känslig.
Det är så JÄVLA jobbigt.
Det är så JÄVLA jobbigt att det ska vara som det är oxå just nu med oss.
Kommer det någonsin bli som förut..
Jag frågar mig samma sak om och om igen..
När ska svaret dyka upp.

Jag ångrar väldigt ofta att jag inte var glad tidigare för det jag hade.
Nu hade jag gjort vad som helst för att kunna spola tillbaka tiden och ändra på vissa saker.

Nej men nog med trånigheter.
Snart blir det sängen..

Sov gott you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback