Längtar!

Snart är det påsk och hur skönt ska inte det bli. Fy fan rent ut sagt!
Jobbar endast i 1 dag till. Idag alltså.. Sweet! 
Måste komma ihåg att inhandla ett påskägg till min pojkvän, som ja är  snart 23 år men han blir ju glad så why not:P
Sen även barna måste ju få. Det blir att syster o alla kommer upp, vilket ska bli mys. Då kanske denna påsk inte blir så jätte olik från den brukar.. Men de klart, inget är som det varit så..



Jag blir nog hemma hela påsken.. Tror inte jag hakar på till Hoting. Vill hinna umgås, måla ägg, leta påskägg å allt skojs med familjen! Myspys!



Idag är jag trött som tusan.. Kan beror på pinkvädret som är ute. I mårse klev jag upp tidigt för att ut å gå men då spöregna de ju! Va i helaste h-vete??!! Så då var jag tvungen att cykla i stället. Det var inte lika roande. Stirra rätt in i en vägg. Tjoho!
Ajja, shit happends. Men nu är jag iaf på jobbet å det känns som att jag ska somna. Halv jobbigt..
Tror att denna dag kommer att bli seg. Finns inte så mycket jobb å så. Men jag slutar lite tidigare som tur är så vi hoppas på att tiden flyger förbi.

Idag kommer Fredrik, mys!

Nää nu orkar jag som inte skriva mer.
Energin tog slut.

Haha innan  jag ens hunnit börja jobba. Smart!

See you later peeps.!

Men måste ju nämna att jag fick en kommentar av en tjej om att jag hade en grym blogg.
Haha, jag var i chock hela dagen. Roligt att höra. Sen om det är sanning eller inte det folk säger det skiter jag i. :P
Jag sveper allt med hull å hår..!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback