Söulis and moi..:D

Jag är hungrig som en varg!! Vilket är super bra för snart ska jag träffa min egna lilla fröken Josefine Larsson:D
Var ju en evighet sen vi sågs, känns det som iaf.. Lite synd att jag inte har så mycker skvaller attt tala om:P Hmm men kanske hon har:P

Nu är det helg:D
Fast det känns inte som att jag njuter riktigt av dom eftersom alla dagar lixom flyter ihop för mig..
Fy alltså!!
Ja men iaf så blir det nog en bra helg:D
Kommer bara umgås med braigt folk å kuligt folk.
Fredrik kommer ju iofs inte vara hemma denna helg men men, thats life:P
Vi får träffas på söndag.:D
Och när jag visade mina hundvalpsögon kom han även å sleepade över igår kväll:P

Ja men för just denna helg ska jag bara glömma allt.
Allt som är dåligt, allt som är svart, sorgset, konstigt,  ja bläigt helt enkelt.
Ska inte lägga en tänke åt det..
Det gör jag heeela dagarna. Och suckar säkert tusen gånger.
Nej, not this weekend.
This is gonna be a fun weekend.!!

Fast vad som händer ikväll vet jag inte..
Hmm,,??!

Jäjä nu ska jag fixa det sista sen dra mot byn:D
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback