krakelspektakel..

Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet. Haha ja då kommer jag nog leva tills jag är 120 år eller nåt sånt..
För Madde hade på nåt vis fått i säg knark av nåt slag, för roliga var hon.. Haha, tror att jag emma å madde ha hörts mest av alla idag..Fast det är väl som vanligt.. :P

Jag har verkligen panik-panik över att bli lämnad på Itella. För snart åker Madde o Emma till LA. Och jag fattar inge alls hur jag ska klara mig. Jag verkar inte bli klokare eller bättre på det jag gör.
Jag har väl inte den intelligensen helt enkelt.. Men det känns väldigt gruvsamt.
Se hör man bara överallt hur alla ska fara bort å flytta å resa¨å se saker å bla bla...
Galen, avis å deppad är vad jag blir.
Jag vill oxå gör nåt av mitt liv. Jag vill inte sitta där på Itella hela mitt liv. Få musarm å bli grå i ansiktet å förmodligen gå upp en massssa kilon pga alla jäkla kakor dom säljer...
Nää, jag vill inte.
Yes i know jag är väldigt bra på att överdriva men det är inte helt omöjligt att det är så det kommer att sluta...
Risken finns ju alltid..
Jag vill oxå fara å se världen, flytta, resa, tjäna pengar , ha roligt, bara göra saker som så att när jag blir gammal inte ångrar att jag inte gjort saker.
Jag vill inte bli sån.
Som är bitter å arg för man inte gjort allt man ville när man vara ung.
Jag har bara ett liv och då måste man väl utnyttja det till max.
Eller?



Josse ringde en sväng idag oxå.
Det gjorde mig vääldigt glad :D
Vi hann med ganska mycket även fast vi inte pratade sålänge..
Toksurr, skvaller å skratt. Allt som behövs för att göra en dag bra:D


Snart är det boxning:D
Är inte jätte laddad egentligen.
Har som vanligt ont i huvet å överallt..
Mm, framtiden ser ljus ut, eller inte:P


Nää men hejsvjes.

Förresten ska nog lägga upp lite bilder från min smikgrejs oxå snart:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback