<3

Trött, trött. trött idag.. Blev inte riktigt att jag la mig som jag hade tänkt igår :P vilket blev att jag inte vaknade som jag hade tänkt heller.. men ähh, gick ju på gymmet iaf vilket var de viktigaste..:D
Och där blev det grabbenergi snabbt som vanligt... Adrenalinet var högt... De skriker, pushar å stönar..

Ikväll kommer systeryster och Elina.. Så det kommer bli en hyffsat lung kväll men massa mys..
Saknar min lilla bäbis som faktiskt lär sig att säga susanne.. Sang blir det änsålänge men ähh jag är inte noga sålänge hon menar mig:p


Vaaarför ska dom ringa å fråga om jag vill jobba på lördag, just på lördag... Egentligen den ända jäkla dagen då jag inte kan.. Så typiskt, jag blir helt crazy.. Crapjobb!!!!

Idag är det är det ingen, absolut ingen som vill mig nåt..  Ingen förälder som ringer 3 gånger på raken bara för att typ..
Men igår ja då var dom hugget.. Båda parents tillåme.. Och  då hade jag ju inte tid.. Hur lyckas dom alltid störa så himla bra??


Tänk om jag fått dig på fel väg..
Att det kommer bli helt fel nu efter vårat samtal..
Men jag säger bara vad jag tror, vad jag ser..
Men det är ditt beslut.
Ditt liv, din framtid. Det finns bara en som ska bestämma över det och det är Du!
Det kommer bli bra i slutändan. Det vet jag!


Nej det här går ju inte..
Måste ta mig i kragen och pallra mig ut på byn..
Men först en liten dusch:D

See you all!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback