snorunge..

Ucsha.. hatar att vara förskyld.. snorar, hostar, slemmar ja är allmänt fräsch alltså.. Och på morgonen känns det som att nån har tänt eld på halsen, och kanske köttat lite med en kniv.. noot nice!!!

Nu sitter vi på hotellet och jag försöker fatta på min musik på denna dator...
tur josse kan och att hon har tålamod..
Josse hade inget jobb idag.. så jag åker lite senare än beräknat idag..

Det såg verkligen ut som bajs i köket/allrummet i mårse när vi vaknade..
det var spritflaskor, nagellack, mat, godispapper, bikiniöverdel, kalsonger, kapsyler, ölflaskor, oboy, flingor och mycket mycket mera..
Ja jag å josse kollar irriterat på varann å plockar bort..
Å jag som inte ens bor här än..

Idag kanske kanske kanske hoppas hoppas hoppas attt jag får svar om jobb..
Hon trodde att hon hade nåt till mig utanfär "poolen" vet inte riktigt vad det är för jobb som blir då men som sagt hoppas hon ringer å förklarar.. så att stupid jag fattar..
och att det finns boende close to Josefine annars blir det lite krig..


Igår var vi å åt romanticdinner på ett ställe som heter Liten krog.
Mysigt och dom hade levande ljus.
Vi åt och åt och åt..sen for vi hem och åt lite till..
Jordens godaste glass, Ben & Jerry, chocolate fudge brownie..
mumsfilibabba!!



Nää men jag börjar bli hungrig :P

hejsvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback