Åre here I come??

Jajjemänsan då var man i Åre.. Ska på intervju med Manpower folket i morgon... Det är ju några saker som känns lite vemodigt med detta.. Kommer inte direkt bli rik, man måste bo med andra m.m... men det är en rolig och bra erfarenhet som jag får uppleva med min soulmajt Josefine.. Det är bara för några månader. Vill jag bli rik måste jag nog tänka i heeelt andra banor ändå, hehe..
Men som sagt det är inte för en längre tid och det är en rolig tid..
Men tänk om ajg får det, eller om jag inte får det.. åh hjälp!!


Nu sitter jag med min nya dator.. coolt! men är lite jobbigt med alla inställningar som poppar upp.. bara för att den är ny..
Men Danne f¨år väl kirrikurra de där..

jaja tror inte jag hade så väldans mycket att säga ...

Kommer väl mera sen..

Ja men just ja. Jag har fått min första parkeringsböter idag.. CRAP!!
400 kr åt hell.. hmm, men man är ju inte riktigt van med en större stad..
Fy tusan för mig..

jäjä.
see you later


Kommentarer
Postat av: jennie

fan min p-böter kosta 600:-! konstigt!

Postat av: Jessica

Haha Åre är en by, inte större stad =P

2008-01-24 @ 15:11:36
URL: http://msjeka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback