The Future..

Åter igen landar mina tankar på framtiden..
Vad kommer hända efter detta i Åre?
Har lite planer och idéer men känns inte som att jag kommer fullfölja dom..
Vet även vad jag inte vill göra, vilket är väl en fördel...
Men jag hatar att leva i denna ovisshet.. igen..

Men jag vill oxå kunna saker.
Vill oxå ha ett arbete som jag känner att jag är duktig på.
Ett jobb som jag vill gå till varje dag.
Ja men det var ju lättare sagt än gjort att hitta det jobbet..

Så till sommaren ska jag göra vad??


Mamma håller på att tjata på mig att jag ska söka skola.
Hon skickar sms klockan halv 6 på morgon om alla möjliga utbildningar.
haha ja vad säger man..
Fast ingen press, nej nej...


Måste väl bara ta mig i kragen å komma fram till nåt..

Fast det är mer saker som jag måste ta mig i kragen om..


I morgon bär det av till Åre igen.
Gruvsamt, ja det kan man säga..


Nästa helg kommer min bror hem från sydarfika..
Ska bli kul att höra hur det varit..


jäjä, see you.


dumma dumma
now my hope is up again..
dumma dumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback