SOS

Idag har jag sovit sovit å sen sovit lite till.. Klev upp runt 13..
Fick sluta tidigare igår vilket var nice. Blev bara 12 timmars pass då istället för typ 14..:P
Men kvällen gick ritigt fort. Hon jag jobbade med var jätte trevlig. Från gotland, haha dom pratar juså himla skojsigt:D

Men skoja inte om jag å Josse ville bara lägga bena på ryggen å spring igår kväll haha..
Vi skulle städa värmestugan på kabinbanan så vi hämtade alla grejer gick ut dit å mixtrade med låset som jag ello, som vanligt inte får upp. Då hör vi nåt kolar bakom oss, då lixom öppnas dörren till killarnas toa, såg ingen komma ut därifrån. Men hello vem är där på kvällen, ingen förutom vi som städer..uscha. Sen när vi ska gå in dit å städa så ja öppnar jag lite försiktigt, ser ingen. Går fram till toadörrarna som är låsta!!!  Som att det skulle sitta nån där inne.Oh no.. what, jag hoar lite, men inget svar. Så jag mixtrar upp låsen, aprädd av vad som ska sitta där inne. En alkis, en som håller på att blöda ihjäl å blod överallt, ja fantasin hoppas verkligen iväg. Så vad hittas??  Inte ett skit. Öppnar andra toan, inte ett skit. Eller joo leriga fotavtryck uppepå toan, hmm... ja det var nog nån där å ja.. ville vara lite skojsig eller vad vet jag..

Sen höll vi på att starta larmet på en annan värmestuga. Haha å herregud vilken panik. Jag pratar i telefon å fattar inget, Josse skriker om att vi måste ut. Vi rycker i alla dörrar, nej går ju inte.. Måste låsa upp, aaaaah öppna.. springer ut, slår igen dörren.. står där ute panikslagen, tårarna sprutar, vi skrattar som några tok.
Å stackarn som jag pratade med fattade ingenting.. Han undrade verkligen vad vi höll på med. Om vi typ blev attackerad eller nåt.. Haha, det var faktiskt roligt. Så här i efterhand. Hade varit hemskt att behöva ringa till SOS att berätta att det bara var städarna som höll på¨att fumla runt. Pinsamt.!


Ikväll blir det utång, yeah!!! Äntligen ska vi oxå gå ut. Och bara för att vi ska ut ska dom andra oxå det såklrt. :D
Nics kommentar var  -ska ni ut..? det är helt sjukt!! haha
Men sp jag hoppas på att det blir en bra kväll med mycket skratt och att det blir bra minnen.
Känner att jag verkligen behöver nåt bra nu, nåt som gör att jag kan säga att Åre är lite bra.

Sen ska jag fira nåt speciellt oxå. En kompis til mig har förlovat sig.Yes box. Men kan inte nämna några namn än. Vet inte om jag får
.

Men är extremt glad för deras skull. Haha minns att den här tjejen sa att hon aldrig skulle träffa nån som var från Ström, nej usch. Sen träffade hon en kille som hon bara men nejje inte han heller.. Å nu så planerar dom bröllop.:D
 Livet är bra ja konstigt och roligt ibland. Vilka saker som faktiskt kan hända. När man tittar tillbaka vad som gjort, sagts , drömts. Helt sjukt faktiskt om vad som har hänt och kommer hända. Vad som står skrivet för varje person.



Känns som att jag kommer aldrig att leva det liv som man ska göra.
Det står inte skrivet för mig.
Står här i mitten och kollar på..


Jaa men ha en fortsatt bra dag gott folk.
Jag ska typ, inte göra ett skit tills det är dax att slänga ihop lite middag.
Seeen blir det samurajdrinkar!!
Mohahaha

Puss
// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback