Se döden i vitögat...

Jaa det är vad jag gör just nu.. eller iaf igår. uscha..influensa är verkligen inget att skratta åt.
Hade så jäkla ont i kroppen åhög feber att tårarna bara rann.
Ringde helt förtvivlad till mamma, inte för att hon kunder göra nåt men jag visste inte vad jag skulle ta mig till...
Så dag tog jag röda faran hem.
Bättre att ligga sjuk hemma än där borta i åre..där det är typ masssa männiksor som inte riktigt orkar ta hänsyn till att vill dö..


Och då får ju även mina chefer som dom vill oxå. Att jag inte ska smitta ner alla helst..
Oj, det fattade jag inte.. att jag inte ska gå runt å hosta å snora på dom.
För det var ju min första tanke..
Stupids..

Men nu har vi en plan..
Me and Josefine..
Men vi kommer klara det här, ända till slutet.
För att we can do it.
We are strong!!

Det ska bli mys att bara vara hemma i helgen.
Ta igen sig å bara känna att man mår bra för engångsskull.

Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet.
Vi måste börja med det igen, även hur jobbigt det än må vara..

see you later peeps..
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dej:)

2008-02-21 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback