Rosa drömmar, svarta hål...

Idag blev det en lååång dag. Dubbelpass.
Först café olympia. Stress stress. En jävla massa stockholmare. Som var dryg å ja klagade på allt.
Sen stress stress att stänga å fixa ihop allt. Sen hem, kasta i sig mat, andas andas, byte av kläder.
Sen vidare till nästa arbete. Marknadsfakta.
Hej jag heter Susanne Wennberg och ringer från ett företag som heter  blaha blaha.. Haha japs, jag ringer till folk å frågar en massa frågor som man bara vill dö på. Iaf jag. Fast vissa pratar ju så man får ju ont i öronen, man hinner ju ingenting.
jaja men första dagen på det nya kneget gick bra iaf. Så nu ska man tillbringa sina kvällar där tills på torsdag eller nåt sånt.

I morgon blir det nog samma pass. Både för- och eftermiddag. Stress stress med andra ord. Crap dag..!!!

Som sagt det märks verkligen att stockolmarna är in the town.. Dom är överallt. Å nästa vecka är det jämtarna som har sportlov så då kanske det blir invation av dom.. haha fast det gör inget:P
Jag vill bara krypa ur mitt eget skinn.
Bara försvinn som mig.
Mår illa.
Blir äcklad.
Är inte bekväm nånstans, i nåt tillfälle.
Vill bara försvinna. Inte synas.
Fast så är det redan.
Syns inte. Finns inte.
Det är förjävligt.
Förjävligt att det ska behöva vara så.
Men det tar sån tid. Det går ju fan inte.
Hate, hate, hate.
En vacker dag kommer det komma upp.
Komma upp igen.

Nää men nu ska vi nog försöka sova.
Har varit lite svårt att lägga sig i rätt tid nu ett par dagar.
Igår var det lite to much sound från rummet breve.haha oh lordi..
och idag är det party här å dom skriker å gormar, haha.. lite kul låter dom faktiskt..

Jäjä!

Ha de fint!

// S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback