more fun info..

Jahopp jag har inte så mycket skojsig info att berätta.. Testat gymmet är på hotellet. Fint men ganska litet, det tycker inte jag om så mycket men annars super bra utrustning å grejer. Fin utsikt oxå. och bassängen som jag inte testat än verkar jätte bra, mycket bättre än att simma in strömsund kan jag säga..

Ja det har varit ett himla prat fram å tillbaka heela tiden om detta städ jobb.
Först ska jag inte göra nåt annat, sen har jag det bara ibland, sen bara en gång i veckan. Sen ringde Marie idag om att jag kanske skulle vara värdinna för 3 engelska familjer nästa vecka, alltså skulle jag inte städa alls. Men då ringer hon igen, nepp inget sånt uppdrag.. hepp, och så nu vet jag egentligen inte alls vad jag ska göra på dagarna... Vara chaffis och mera men vad vet dom inte riktigt än, förutom då städ en gång i veckan.. Ett typ 12 timmars pass.. Från 17 på em till 5 på morgonen då eller? haha ja herregud, vad ska man säga..
Ja man får ju erfarenhet iaf.. nåt måste jag väl lära mig.. :S
Förhoppningsvis får jag vara ganska mycket upp vid café olympia, härligt att stå där å sälja en
fin solig dag:D


Blir nog så tillslut att jag åker hem i helgen, tomorrow rättare sagt.
Me and Josse.. Efter jobbet är avklarat.
Vi hade ju egentligen en briljant plan men som vi inte vågade fullfölja, haha men fin var det:P

Inte för att jag vet vad jag ska göra hemma heller riktigt men bättre att sitta ensam där än här.. kanske:s
Äh, spela roll.. det blir som det blir helt enkelt..
Haha, det är nästan bilresan jag ser framemot mest, fika, music å mys på nåt vis..

jäjä, men see you later peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback