it feels like...

Känns ibland som att jag ger och ger men får inget tillbaka..
Det är extremt krävande på min själ..



Japps, det blev några shottar, vilket gick ganska fort upp i huvet, haha snurrar lite. Fast blev mest trött känner jag just nu..
Men det var vääldigt längesen jag drack..
Men på söndag ska det nog bli utgång på riktigt, hoppas jag!! :D

Det var väldigt mysigt att bara sitta där ute, bara tjejer.
Prata om allt mellan himmel och jord.
Att slippa dettta ställe på ett sätt skulle vara jäkla skönt men inte att mista kontakten med de få människor man börjar komma överens med..det är synd..


Men nu har vi lagt oss, me and my sambo Josefine..
Hon har säker redan somnat,haha snabbb som vanligt..
Men eftersom det strular med internet nu och vi surfar gratis tänker jag göra det..
För dom är så jäkla flum å konstig på de där hotellet så det förtjänar dom faktiskt..
stupid peeps..

hmm nåt mer skojs att berätta??
njaaee..

Jag försökte göra ett avtal med josse. eller hon skulle hjälpa mig, meen hon gick inte med på det.
Hon sa bara att jag vara cranky, ja visst., men allt jag säger stämmer..
Sådeså..

Jag får väl hjälpa mig själv då bara om min brilljanta idé...
En sån där idé som man kommer på efter några shottar.
Men som är även jäkligt sann i heeelt nyktert tillstånd.. För då är man bara fär feg helt enkelt..

jaja en bara massa strunt..


Gruvar mig eeexxttrrreeemmt mycket för mogondagen..
Kommer jobba från 16 till 04 söndag morgon.. Tuuung dag.. 12 timmars pass..
Är inte riktigt van att jobba på natten så bara det kommer bli en utmaning..


Vi satt å prata förut om detta jobb vi har..
Vi borde verkligen sätta näven i bordet å visa att vi kan och att vi oxå bestämmer.
Sådeså!!

Som sagt problemen går att lösa..
Bara dom som inte vill, orkar eller kan göra det..

jaja.. men nu ska jag sluta tänka och sova iställe..

Förhoppningsvis om nåt bra..

Good night gott folk..
Puss



usch för dumma dumma mig.
vad jag inbillar mig mysko saker i fantasin...
dagdrömma är verkligen inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback