I do..

Okej, istället för att klaga och vara arg för att jag är hemma en fredag kväll å gör inget, ska jag acceptera det..
För man kan ju inte alltid ha roligt.. blir inte roligare av att jag säger att jag har meegatråkigt.
Såå alltså jag har en lugn hemmakväll, ja rätt mys faktiskt:D
Förresten får ändå skylla mig själv..


Fick världens sötaste present av mammsen idag. En mini-plattång. Hur gullig som helst, hoppas den funkar. Skulle mest vara på luggen å så men med mitt tunna hår går det nog hela huvvet runt:P

Jag förstår inte hur tvbolagen tänker nu för tiden men smart är dom iaf inte..
Varför visar dom bara crap på en fredagkväll.. och på lördagar är det ännu värre,, dålig fantasi är vad dom har..

jahopp.. vad ska jag mer tillägga..

Har köpt en spegel å lite smågrejer till vårat nya lilla hem jag å josse har. Hoppas den passar:S
jäjä, nu ska jag väl..
do something.

see you later!







I dont want the world to see me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback