hop, hop and a skip..

Tjoppelihopp.. Då var man i ö-sund. Känns riktigt skönt faktiskt.
Isak frpgade som vanligt 1000 frågor det först han gjorde sen springer han därifrån innan man hunnit svarat på hälften. Är tydligen inte så intressant att prata med..

Sen har han kommit in i nån konstig/pinsam period där han ska ta på mina bröst hela tiden.
Han typ hejade på dom, lixom det var det första han gjorde när jag kom in.
Är ´dom så jävla synlig att det är det första han ser.
Och det första han måste påpeka...
Ja killar är väl alltid killar.
Men det absolut nåt jag måste avvänja honom med.

Ucsha, vad jobbigt det är att ringa folk och intervjua dem...
Samma frågor om och om och om igen.
Tycker synd om människorna.

Fast pratade med en rolig gubbe som typ måste ha haft mega tråkigt.
För han surra å surra å surra något så grymt mycket.
-Nä men oj nu kom jag från ämnet igen. Vad sa du nu igen?
Haha, plus att han var från pajala, och dom pratar ju så roligt där.
haha ja han gjorde ju min dag lite bättre iaf.


Kollat på "Du är vad du äter" nu.
Jag skulle oxå vilja ha Anna Skipper för 2 månader. Fast helst inte kamerateamet.
Uscha, just nu är det en jpbbigt äcklig matperiod.
Dumma åre..
Börjar se ut som att jag är gravid i typ 4 månaden eller nåt.
Inte så jäkla kul faktiskt.
Nästa vecka ska jag klippa mig:D
Åker hem på onsdag kväll, om jag orkar för jag jobbar till typ 21, kändes lite tungt.
Men får se vad som händer.
Men är iaf i stort behov av att klippa å färga mitt hår.
I look like crap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback