God Morgon världen..

...Eller iaf några utav er som läser. TYp 2 st eller nåt :P
Mina ögon känns som dom väger 2 ton.. Svårt att hålla dom öppen.. men klockan halv 8 i mårse kom det en pigg liten 1-åring hoppandes på mig. Japps, underbart uppvaknande..

Idag kanske det blir en sväng på stan förhoppningsvis..
Fårse om man kan hitta nåt bra inför den kallla vintern. Är mycket jag behöver nu..
Sen blir det hemfärd för att jobba ikväll..
Lite jobbigt när man inte kommer i säng förens ca klockan 4 på morgonen.. Jag kommer vara mer än död på söndag..




Var det där en ledande fråga.. 
Jag låtsades inte förstå riktigt.
Känns som att jag inte ska ge mig in i nåt som jag kommer ångra sen.

Varför ska jag börja tänka så nu. Typ 1 år senare..

Ähh, skit samma..


Nää nu ska danne ta över datan..


God morgon and goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback