jupps..

Idag har man vare riktigt duktig. Inte för att jag gjorde så mycket men följde med iaf.
Hahaha skojsiga gubbs de där.
Föjde med Josse tills älgjägaran i Stångviken :D

Det är så jäkla nice när långballingar å mysklea e ett måste. När det lixom är det man ska ha..


Ikväll då blire...
Då ske ma spä på me breeste jamskan å styggsjung jäklaranamma till Christer Halvarsson.
Fan va grett!!

Fast det blev lite fel med alkoholas men de gär int nå..
Det brukar ju lösa sig ändå,hahaha..



Det känns lite tomt på nå vis.
Vet int varför. Vad det egentligen är.
Men det är bara nån konstig känsla som dyker upp ibland och då känns det tungt, tomt, lejjsamt..
Inge kul helt enkelt.
Men måste väl komma på först vad det är innan jag kan göra något åt det..



Det kommer nog inte så som jag vill.
Det är nog inte för mig de där.
Bara för vissa, som förtjänar att känna så.
Den känslan.
Den känslan.




Jag å Josse ska väl ta å laga lite mat tills Johanna kommer hem snart.
Hama till oss lite oxå kanske behövs om man ska in på galejs..


jaja men ma råkes..

Hejs svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback