Tröttsamt..

Idag har jag inte gjort särskilt ansträngade saker.
Jag å josse har slösat bort en hel dag på ingenting..  Fast det var rätt så skönt ändå.
Vi var å fika på det nya fiket på Saga, väldigt lugnt var det där men fint!

Sen for vi på pigget å solade, var jätte skönt. Somnade nästan där under.
Men det var inte många färgpartiklar som fastnade på min kropp. som vanligt..
Ja å sen så har vi mest bara dragit runt byn. Kollat vart alla postbilar var, men blev inget vidare resultat. 

Det är en ny postkille som börjat oxå. Men han var inte lika hunkylicious som vår postballe.




Det är tydligen inget fel på mig, men på självaste balen..
Karlarna nu för tiden är det någe fel på..
Blir så extremt less. Det här med att fråga tjejerna å vara Man nää det är ju som bortblåst..
Nu måste man ju för faan tvinga dom eller gå själv typ..För mig iaf..
Blir ju som lite ledsen faktiskt.. Det är som så jobbigt..
image60



Fy faan va less jag blev på allt nu!!
Jag orkar inte bry mig. Ähh, skit samma. Jag får väl stanna hemma då..


Hej då!


Dagens horoskop i LT sög verkligen getpung idag..
Trevlig överraskning. Mmm, visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback