bäverhojt!




Pistvakt!!

image90

Haha, så jävla snygg var vi igår.
Det var riktigt roligt att klä ut sig..
Har nog inte känd mig så där snygg på länge.
Så jävla enkelt å fult så det blir snyggt!
Kvällen var väääldigt lyckad.


Bäver hojt!




Jag å Jennie var ju till stugan idag för att kolla Grey´s.
Vi körde dit som nå tokar å var helt galen.
På vägen hem såg vi renar som Jennie smög på.
Hon var tvungen att ha massa kort på dom.
Sen började jag köra några konstiga läten, haha då kommer dom jävlarna springades mot oss..
Vilka puckade djur.




You know im such a fool for you



Josse, vet att du vill att jag ska hänga ut lite till.
Men till efter helgen sen no more..
Hahaha lordi, jag måste ju fatta nångång oxå.
Blir ju megaballe pinsamt annars..

Och ni måste hålla vad ni lovat, Josefine och Jennie.
Mitt liv hänger på er nu..!



Sovning nu..

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback