.......

När jag for från stugan nu ikväll var luften alldeles klar, det var så lätt att andas.Solen höll på att gå ner och allt var bara perfekt i några minuter...



Känns faktiskt som hoppet är ute...
Pointless..


Det är en sak jag inte förstår..
Nu när man går skolan är man stressad och har fan ångest över allt. Och man längtar bara tills man kan börja jobba, göra något annat
Men tydligen så har man samma jävla söndagstress, man gruvar sig alltid, svär på jobbet, känner press och ångest..
Men hallå, va... varför?
Varför har det blive så.
Det blir nästa som att man inte har nåt att se framemot.
För det bli samma helvete igen.
Ohh yes what a life!


Jag blir så djup ibland att jag själv blir rädd..
Sleeping time.
Skola imorgon, tydligen!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback