suck..

Får ont i magen när du skriver så..
För det känns som att jag vet vad det handlar om.
Även fast det inte är för oss andra..
Blir orolig vännen.




Åhh jag vill inte ha de där jävla balle provet..
Kan inte.. Balle!!


Å det är ett jävla tjat om balklänning å allt de där.
Jaaaa jag vet att jag inte har någon klänning eller kavaljer.
Men det är ju inte så att jag inte har testat nån klänning alls.
Har väl vare på alla affärer som finns.
Give me a break...
Kan jag råför att jag ser ut som ett mongo å inte kan se fin ut i en klänning.
Ursäkta mig om jag vill känna att jag trivs å för engång skull känna mig vacker.
Som e väl själv grejen men denna bal. Att vara vacker!!




Uscha va äckligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback