fy faan va vi e bra!!

Vi vann poängjakten!! Fy faan va vi e bra!!
Känns riktigt skönt när vissa klasser hade tagit ut segern i förskott..

Den kvällen var vi alla så speedade typ som vi gick på knark.. Å bara för att göra saker å ting värre var ju postballen tvungen att vara där.. Oh, lordi.. Å jag skämde ju inte alls ut mig, nej nej..
Gjorde ju bara världens jävla grisnit framför han å allt å alla i bilen bara flög. Hade smått bråttom å sen så körde jag Jennies bil som hade tydligen liite bättre bromsar än min.
Men inte bara de, råka ju he på vindrutetorkarna oxå.. Haha, vilket pucko jag är!!

Sen råka jag köra med släpvagn som jag inte visste var på..
Körde ju som en tok. Sen säger madde som jag ska skjutsa hem, -du behöver inte köra in på gården eftersom du har släpet..
-ehh, va nää jag har ju inget släp nu heller..
Kollar i backspelageln å joo fan du så hade jag inte det.. Med en soptunna och skottkärra på...
Haha, hur fan kan man missa att man har en släpvagn på??!!


Men det stora hela var riktigt kuligt!
Sp3 e bäst!


-Jag har hittat en snigel!!!
haha Sofie var överlycklig. Blev jag med!




Jag ser ut som en jävla kräfta.
Har världens fulaste bränna, som vanligt.
Oh lordi.
Fan va jag ska matcha mina vita kläder perfekt på fredag. haha..
Fick ju ett par dumma kommentarer för min vackra hollywood färg.

-Susanne, har du knullat med en neger eller?
Ehh, va??!
Då blir man väl knappast röd :P

-Alltså susanne har du solat eller?
Nej verkligen inte. Har mest suttit inne idag..





I mårse kl 09:45 fick jag ett sms.
Skål..
Haha, nu har Han börjat..




Ses å hörs!
Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback