många känslor..

Det känns ensamt, tomt, grått, trist, regnigt, dimmigt, suddigt, färglöst, meningslöst, konstigt, lessamt, irritersamt, jobbigt.
Ja det är många dåliga känslor just nu.
Beror nog på vädret.
Vill egentligen bara ligga inne. Under en gosig filt, massa ljus, popcorn, en bra lovemovie och skojsigt sällskap.
Bara ha en myspysdag..
Kan vi inte ha det??


Längtar som tusan tills på fredag.
Då blir det party för hela slanten i stan.
Ska först på förpärla hos Jossica (josses bigsiss) sen drar vi ner på stråket :D
Tror det kommer bli mega fun!
Har även hört lite rykten om kareoke, haha yes!!
Med lite sprit i kroppen blir man ju kung på det mesta.. :P

Josse det var ju super längesen vi var ut å rullade hatt :P i stan..
We are makeing a comeback!

Pratade med chefen oxå å jag får komma halv 3 i ställe för 1 på lördag..
Hinner jag nog både nyktra till och köra hem..
I hope!


Usch. Det är så mycket tankar som far runt i huvudet.
Ska verkligen bli jätte kul att flytta. Längtar som bara den.
Men samtidigt får jag lite tårar i ögonen när jag tänker på det jag lämnar.
La familia...
Okej, dom minns mig säkert, haha..
Men småbarna mina..
Kommer verkligen sakna dom.
Dom e fan mitt allt..
Vill inte att dom ska glömma bort sin enda moster.
Vill inte missa massa saker i deras liv.
Iofs ska jag inte flytta 1000 mil bort, vilket det låter som.. Men ändå..
Allt händer så fort när man är barn..

Allt detta kanske låter fjantigt för en del men jag är riktigt stolt över att vara moster..
Sådeså!
image85

    



Tur att jag kommer flytta med Josefine.
Även hon är mitt allt.
Min trygghet.
 



Nää nu måste jag försöka sova..
Sova bort bekymmer och huvudvärk..



I morgon kommer my bigsiss..
Det ska bli kul! :D

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback