jahopp..

Okej fäviken närmar sig.. Ska bli kul.. Fast nu känns det som att inte så många är på topp.. Planeringen funkar inte heller. Är väl mitt fel glömde helt bort vår msndate vi brudar skulle ha..
Mm, så kan det vara..
Info till Jennie och Josse,..
Jag har tält som jag kan ta med oxå, möjligtvis gasolkök. Att ta med stolar går väl men vi har ju inte så stor bil..
Även om det regnar så får vi väl göra det bästa av situtationen eller nåt.. Ta med regnkläder eller vad vet jag..


Usch, känns som det kommer gå så jäkla mycke pengar..
Hatar verkligen det!

Det mesta kändes väldigt lejjsamt just nu..

Allt känns så stressigt.. I morgon kanske man ska vara barnvakt.. till stan efter jobbet å fort tillbaka på torsdag eftersom jag jobbar igen..
Sen ska jag packa å planera lite.. vilket e omöjligt..
jaja det måste ju lösa sig på nåt vis..

Ähh.. måste sova nu..

Hej!

Kommentarer
Postat av: sarre

det är lugnt susanne, mina stolar tar väldigt liten plats..å du fattar inte på hur mycket topp jag är, massa jävla alkohol jag ska dricka!! fuuuuuuuuuuuulllll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback