Fredag!

Blev skit skraj när klockan ringde 6:45 i mårse.. Men det gick bra att gå upp fast jag la mig runt efter 2 nångång..
Men ville verkligen inte jobba. Kändes så gruvsamt.. Men det gick ju jäkligt bra faktiskt.
Jobbade med så roliga människor :D.
Har enbart prata om dunder, om hur törstig vi är, haha..
Att nu behövs det lite cider å öl..
Så jag hoppas att jag stöter på min workpals..

Igår var det ganska kuligt oxå..
Lite jobbigt när personer tjatade säkert 100.00 gånger om att man skulle dricka..
Spelade ingen roll alls vad vi sa..
Men i kväll då jävlar :D

Sahara Hotnights var mega bra!!
Men dom spleade mest låtar från deras nya skiva. Å dom kunde jag inte så bra..
Men men, funkade ändå..

Vädret är sisådär just nu.. inge sol men inget regn heller så då får man väl vara nöjd.
Men jag tänker trotsa vädret å ha kjol om jag så vill..
Fan det är ju sommar..


Jag hoppas verkligen att kvällen blir bra..
Mm, det behövs känner jag..


Nää nu blir det en powernap tror ja..
Annars kanske man däckar i nån buske nånstans..
Nej tack..


See you later!


Joose, soon..soon är det party!



Kommentarer
Postat av: sarrebarre

jag längtar tills imorrn :) då jävlr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback