fint de..

GIck fin fint idag at work.. Madde å Mia jobbade.. Vi skrattar non stop.. Kan ju vara för att vi är avdelningens knäppaste.. Haha, men som sagt kul har vi ju!

Tomorrow får jag nog delegation. Japps då ligger verkligen de stackars små männiksornas liv i mina händer. När jag nu får ge dom medicinen..
Jaja..


fredag kommer solen att lysa..
Struntar fullkommligt i om vädersnubbarna säger nåt annat..
För det kommer vara bättre väder på fredag!!
Sådeså!
Men om jag bara kunde komma på vad jag ska ha för kläder på mig..
Har ju inget fint!!
Alltid detta eviga problem om kläder när man ska ut..
Hur jäklans svårt ska det vara..
suck!
Josse jag lägger cidrarna på kylning!!
:D
Å e danne skit gifte som ma bare vill spy ta ske je tage me å!!
:P

Japp Japp!!

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback