Dagen..

Klockan ringde 8:00 men jag klev inte upp förens 10:00.. Hmm, vad hände :S
Jag drömde ju att världen typ skulle gå under. Att den ja skulle regna bort eller nåt extremt mysko.. Å jag hade träffa värsta killen.. haha, som i en film juh!
Men då störde klockan mig..
Så vette tusan vad som hände med vår planet å the guy..
Typiskt!

Jag vill ha en bra bok.. Var så längesen jag läste en riktigt bra bok. Och känns som att nu har jag tid med det.
Hmm, men vilken då?
Nån som har några tips?

Idag gick träningspasset ganska bra.
Motivationen var mer på topp.. Känns bra..

Så är det bara resten av punkterna kvar på listan.

Handla mat
Fixa massa papper
Städa
Tvätta
Gå på arbetsförmedlingen
Köpa massa andra småsaker
Hmm, säkert mer oxå.

Men är ledig i morgon oxå så det jag inte hinner idag gör jag imorgon :D


Jahopp, vad händer i kväll då??


Jag vill ha tilbaka min MP3.. fast egentligen inte just den, för det är en Ipod å e knäpp..
Jag fattar inte ett skit av de där programmet, kan ju inte he in nån musik..
Så nu måste jag väl sälja den å köpa en vanlig bra MP3.
Dom e ju bäst!

I miss the music in my ears.

Nää nu måste jag slänga mig i duschen..
tick tack
tick tack
tiden flyyyyger iväg.

See you!

Skulle det inte vara lite coolt att jobba som radiopratare. eller vad de heter.
Typ jobba på rix fm.




Jag vill leva här och nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback