To day...

Jag kan ju inte stava jag.. Insåg att jag hade skrivit Do day, i stället för To day.. Jaja, slarvfel som jag tyvärr ofta gör... Fumliga fingrar..

Det var jätte skönt att träna. Var helt ensam å kunde göra exakt som jag ville. Till å me dansa till den braiga musiken på radion. Men nu e jag ganska trött. För dum som man är åt jag inte så mycket innan så man blir väldigt slö.. Men nu har jag äte så nu är allt lungt.

Ja det blir nog tjejmiddag, men nu säger Jennie att hon ska festa iställe..What!!?? Spöstraff !! :P
Hoppas dom andra kan komma då.. :D.

Nu ska jag duscha. Varmt å skönt..
Ses sen!





Jag har ingen aning hur det kommer att sluta.
Bra hoppas jag..
Känner att jag e ganska trött på allt detta nu. Lite trött å less på er oxå. Spelar ju ingen roll, blir ju bara bråk å massa skitsnack..
Värdelöst..

Kommentarer
Postat av: Sarrebarre

Sorry.. Men fan dans med 60-åringarna drar lite mer än några brullor :D haha. FÖrresten så spöstraff låter inte så dåligt ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback