Torsdag!

Dagen har gått riktigt bra faktiskt. Snabbt ändå. Trots att jag jobbade över min rast.
 Förmiddagarna brukar vara så himla sega men nepps not today.
Har även haft promenix idag och då var det en gubbe som stannade och fråga om jag ville ha skjuts, haha.. Han trodde nog jag var knäpp som vara ute i snöstormen.:P


Jag har fredag idag. Vilket kommer gör att morgondagen går seeegt. Fasen!
Och bara för att jag tror det är helg är jag suuugen på gooodis. Massvis av godis. Vill ha vill ha! Men måste behärska mig, vare sig det är helg eller inte.




Har iaf hittan ny favvo in mörkchoklad serien.
Den med mint. Mums! Visst det är mycket godare med maraboue men va tusan jag måste lära mig och mogna jag med nångång:P
Så det är var det blir till helgen iaf. För hela slanten..


Min loove är snart hemma. Eller ikväll nångång. Och imorgon kommer han till mig:D
Längtar som en toka!

Nej nu måste jag packa mig hemåt.
Hoppas att inte våran väg har snöat igen!!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback