Julklappsrim, tomteskägg och pepparkakor..

Det nalkas mot jul:D
Glad första advent alla!!
Inte alls länge till julen nu. Så måste på allvar sätta igång med julklapparna. Plus de klappar som jag ansvarar för i år som vi har på tallriken:D

Blir även första julen då jag har en kärlek med mig:D Det känns riktigt bra.. Plus att Elina blir nog glad som anser att det är hon som är Fredriks (a.k.a Paco) tjej och inte jag haha ja hon e ju så söt:P..

Helgen är redan över. Går så himla fort när man vill att det ska gå sakta.
Men den har varit super bra..
Myspys på fredagen men en hyrfilm som vi aldrig såg, haha.. Jäkla dvd dosa. Jäjä, that´s life.
Sen på lördagen, stan. Fika med syster å la familjen, middag, bio, popcorn, godis... Mättters!
Vi såg filmen Twilight, tror jag den hette, och den fick helt klart godkänt. Nästa alla filmer jag ser på en bio tycker jag om haha, dom blir bara så bra då..O när vi körde hem var det snöstorm så vi körde vääldans lugnt hem.. Då blev de deeptalk å en massa sjunging haha oh lordi. Stackars gubben som var tvungen att lyssna på mitt vrålande och det hemska låt valet:P
Men nu är Fredrik påväg till Stockholm.. Men det verkade inte gå så  bra då bilen valde att strejka i s-vall typ.. Så han kommer inte till fjollträsk idag iaf.. Irritersamt kan jag tänka mig..

Sen har ju pappa varit hemma oxå. Det har både varit bra och mindre bra.. Eller ja man blir så frustrerad och arg över hela alltet så ja man kan bli galen. Eller det har jag väl redan blive..Men i denna sitution är det inte lätt att behålla humöret, viljan och det mesta på en bra nivå.. Blir lätt att man drar sig undan, blir tyst och tom..

Men såklart är det kul att ha honom hemma.. Men det märks att han själv blir frustrerad och less på att inte kunna göra på hans sätt längre. Och att förlita sig på andra, det är jobbigt..

Ni kanske tycker att det här är väldigt tjatigt och att jag förstorar just detta. Men då kan jag säga att ni har ingen jäkla aning vad ni pratar om. Inte ens min värsta fiende skulle jag önska detta på.. Nää fy tusan heller..


Nää men alltså ikväll var det ju torrt på tvfronten..
Blir väl en tidig kväll då:P... Igen..

Meee want some good music på min ipod.. eller kanske först å främst på datan. sen ipotten. Tusan att man ska vara så jäkla oteknisk..
Must learn.

Nää men jag säger nu här med God natt folket.
Nu ska jag å mamma tända adventsljuset för första gången idag:P

Puss.









Jag insåg att jag inte spelar så stor roll.
Jag är bara en person. En i mängden.
Gör ingen inverkan eller påverkan.
Hah, att jag trodde annat.
Pinsamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback