smått orealistiskt..

Om man får en dag extra till helg. Hur kan det då komma sig att helgen känns kortare?.
Nä, jag vet inte heller...

Det har varit mycket flöj denna helg. Först så åkte jag till stan på torsdag. Till syster å co. Fredag , upp kl:700 isse pigg som vanligt. Sen packa å fara till stugan. Packa upp saker igen, ut å grilla korv.
Lördag, vakna även denna dag vid 7, barn e ju alltid så morronpigga, sen kom Danne å hans kompis, ta på sig ca 7 tusen klädesplagg, ut å köra skoter, grilla korv, sitta ute när det är super kallt å super mörkt, förfrysa kinder, tår å fingrar  ....

Även om det har varit ganska mycke i helgen så har den såklart varit rolig..
Har varit ute å kört skoter å grilla korv. Helt underbart. Även fast det varit lite kallare.


Dagens måste göra lista:
*
 städa mitt rum
* tvätta massa kläder
* plugga
*slå in presenter till agnes
* träna, om jag hinner/orkar
* ta första bästa plan till nånstans där det är varmt
* flytta till egen lägenhet
* tjäna masssa pengar
* köra helikopter
* hoppa fallskärm
   m.m

Okej, dom där sista punkterna var lite orealistisk...
Men drömma kan man ju...


Nää nu måste jag sätta lite fart.
Annars blir aldrig denna lista gjord..

Puss hej!!


Helgens mest använda ord: Dummedalj. Isak menar egentligen Guldmedalj, meeen det kan inte alltid bli rätt. :)



I miss my friend and söööulmate Josefine!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback