Booooring!!!

AAAA såå tråkigt detta är...
Har haft lektion nu i ca 15 min och jag håller på att dööööö..
Suck
, hur ska jag klara detta.
Jag tror att jag har varit sjuk för länge..
Jag hänger inte med alls vad det är hon pratar om??!!


Tihi, Joffsefine kom försent idag.


I morgon är vi tydligen ledig, hmmm. Jag är med som vanligt.
Jaja, det är ju en fin ändring tjejerna har fixat=D!


I mårse klev jag upp 5:29, jajjemänsan.
Men det var ju inte för att jag skulle vara nån hurtbulle direkt, utan jag å pappa hade en deal.
För igår när jag skulle se cityakuten skulle såklart pappa oxå se på tv. Och då sa han att jag fick se mitt om jag gick upp 5:30 å koka kaffe till han.
Ja men vist tyckte jag,ska visa att jag kan faktiskt kliva upp tidigare än vanligt.
Klev upp, frågade pappa om jag ska koka hans hemska kaffe
- nä jag har redan drucke.....
jamenjaha.....!!!
Kunde jag somna om sen igen då.. Nää självklart inte..
Sååå irritersamt!!



Nää nu måste jag sluta babbla och lyssna på läraren.


Kill me now!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback