Skvaller all around..

Haha ja jag måste väl skriva lite om helgen. Var på hörnet i lördag och även fast det inte var så mycket folk hade jag jävligt kul. ( Men det fattades en väldigt underbar friend, Josse ofcourse). Ja Höjdpunkten på kvällen var ju helt klart när Robinson-Robban hade sex bakom baren. Haha!!! Ja ryktet spreds snabbt. För  sen visste alla som var på hörnet om det. Och igår var det verkligen skvallerämnen på skolan.
Ja vad ska man säga, har inte så mycket till liv.. =P

Men det var väl inte bara det som fick mig att tappa hakan den kvällen. Inga namn nämnda!


Ja idag har vi gjort helt sjukt bra planer för nyår.. Hyrt stuga i borga.. Blir en jäkla massa brudar, tre stugor kommer vi ta upp... Killar hade vi ju tänkt hitta där. Ja alltså nu får det inte bli nå fel för detta ska bli av.. Annars gråter jag blod!!


Fick träffa Josse idag, då blev jag glad. Hon är en stor del till att jag vill gå till skolan. Me like You! 
Jag hoppas att vi alltid kommer vara kompisar och hålla kontakten..


Nä nu måste jag försöka få till kameran, God blir tokig!!

See you!!
Kisses // Suss


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Me loves you. Today, tomorrow and always! I hope you know that. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback