LappLisa!

.. Nä det är inte mitt framtida yrke jag nämner :P. Utan mig själv.
Jag är en riktig lapplisa. Jag gillar att skriva listar, smålappar o försöka få lite ordning.
Oftast glömmer jag lapparna, tapparn bort dem eller bara kluddar annat på dem. Så det slutar med att jag har ca 10 st med nästan samma uppgifter och de vill drälla runt överallt.

Jaja sak samma det jag ville komma fram till är att jag ska skriva en bättre lista.
En lång lista.
Om mitt liv.
Min framtid.
Om vad jag vill göra, se, upptäcka.
Det kan vara små saker, stora saker. Bara sånt som jag känner att jag vill göra innan jag trillar av pinnen så att säga.
Kanske lite överdrivet att tänka på när man är 21 men ändå, saker o ting kan hända fortare än man anar..
En livslista helt enkelt.
Sen ska jag kryssa för allt eftersom.
Vet inte riktigt varför jag vill göra en sån. Men jag tror att jag själv måste få lite perspektiv på saker o ting.
På mig själv. På vad Jag vill. Vem Jag är.

Steg 1. Köpa ett stort kollegeblock på dollar. Inga dyra saker här inte, haha..



Idag ringde chefen o jag fick mera jobb. Kändes bra. Mer pengar. And that I like.
Sen att jobba typ 6 dagar på raken kändes lite mindre bra. Mest för att det är en ganska pratig arbetsplats o man blir lätt tom o tung i huvet om man säger så..
Men jag ska inte klaga. Nej. Fy på mig.
Jag är glad :)


Idag har det varit en bra dag. eller stressig dag oxå.
Men en bra.
Jag & Fredrik har satts på parprov igen av mamma.
Vi skulle själv städa ur förrådet som Fredrik ska snickra klart i nu i veckan.
Vi klarade det :)
Plus att vi även gjorde en super god middag, som Fredrik tror att han styrde upp..:P..
Har även hunnit med att baka några chokladmuffins. En effektivdag om jag får säga det själv..


Men and my boyfriend tycker om varann. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback