virris...

Tryckfelsnisse var framme och ja det blev lite fel i förra inlägget .:P

Det var inte alls köpmanna markanden juh som var nu i helgen utan ehh, NNP marknaden ?. Ja jag vette tusan, men det var får, getter å hästar där i af..

Sen svar till min hemliga beundrare att jag gärna vill ha en het date med dig.
Call me!


Sen är det ju inte så himlans länge tills jag fyller år. 29 maj närmare bestämt, så jag vet inte om man kanske ska gnistra till det lite extra. Fyller ju iofs bara 21 år så det är ju som inge mega stort. Meeen jag fyller ju bara det en gång vilket som så  här ska firas.

Har nästan en liten fundering om tjej kalas, endast girls lixom.
Hmm ja får se vad som händer å sker..
Några andra som har några idéer??

Sen har Fredrik lite ångest eftersom han nu inte ha något jobb och inge vidars med pengar.. Vilket inte leder till berg av presenter direkt.
Vilket jag faktiskt accepterar.
Men, då kom jag på att han kan ju skicka in en rapattack. haha.
Om hur himlans jätte bra jag är :P
Det hade ju varit nåt. En liten kärleksförklaring.
Men han var inte lika på den idén. Vilket gjorde mig näästan liiite sur..
Va tusan kan man inte köpa nåt får man ju hitta på andra saker.

Sa även en kärleksdikt, eller en sång kanske.
Men icke.

Vet inte om jag tycker att han offrar sig särskilt mycket i vårat förhållande :P..

Ja time will tell.

Den här dagen har gått fort som tusan. Det är bara för att jag vare på matte mitt i dagen.
Men bara därför känns det som att man inte får nåt gjort oxå.

I morgon är det tisdag å det är faktiskt en utav veckans värsta dagar.
Seeg som tusan..
Men man överlever väl den oxå.

Njee nu är rasten slut!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Tjejkväll, tjejkväll, tjejkväll!!



Fast.. bara om jag också är bjuden :)

Vill du förresten på inflyttningsfest i Gåxsjö till helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback