Självförvållat...

Bako, bako, bako. Yes det är dagens ord. Jag en hyffsad skallebank å är seg som kola idag.
Alkohol och lite sömn gör visst så här med en dagen efter..
Jag skyller mest på att jag har fått för lite sömn. Tror att vi kom hem vid 4 eller 5 tiden i mårse..
Mina tår vara blåa, eller nä snarare svarta och döda.. Vid den tiden på dygnet är det kallt ute..

Kvällen vara bra, såg 4 solnedgångar, knäppte kort, myste, drack o skrattade så att tårarna rann och magen gjorde ont. 
Härligt.
Senare på kvällen for vi in till Hoting på fest, Jag å Josse tog en blick på folket som var där och insåg att njee inget för oss. Vi gjorde våran helt egna fest med brasa :) Det var mys. 
Äntligen fick jag prata igen med min söluis. Surra så där som man vill göra med sina bästisar. Prata av sig, komma på lösningar, skratta, gråta ha jäkligt roligt bara. Den stunden var för mig väldigt betydelsefull. Saknar min Josefinalina.
Men som sagt kvällen var en mycket bra kväll. Trots missförstånd och sånna saker som jag egentligen inte gillar..

Idag är det ju söndag igen då och jag gruvar mig redan för måndag och arbetet i morgon.. Hoppas iaf att fyllan har gett sig tills dess :P
Men denna vecka blir ju kortare och det gillar jag. Mer ledighet till folket.
Torsdag röd-dag sen på fredag är jag ledig halva dagen. Sweet. Så jag hoppas att jobbardagarna svischar förbi..


Nä nu ska jag å my boyfriend ta en dusch och kanske förhoppningsvis dofta en aning godare.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback