Överkörd...

.. av en traktor. Ja lite så känns det som idag..
Är trött, ont i huvudet, ögonen känns som tunga stenar.. Mm en slödag helt enkelt.

Igår var det sängflytt till Hoting..
Direkt efter jobbet var det på med släpvagnen, vilket inte var det lättaste, sen hitta nåt att lägga över sängarna så de inte skulle bli så skitig, tejpa fast den där jäkeln, handla till middag å seeeen åka till vidare till slut destinationen, Hoting.

Ja som sagt det går ju inte helt smärtfritt när man ska göra nåt..
Kötta bl a sönder lite av min läpp då jag fastna med den på tejpen, utan att jag lixom reagerad förens efter jag dragit bort den. Köttet satt kvar på tejpen å jag blödde som en toka, eller ja det kanske inte var så himla mycket men ja för mig var det inte så skoj. Men det vara bara att låtsas som ingenting, svälja blodet å fortsätta tejpa.
Men det har läkt ihop fint iaf haha..

Medans grabbarna flyttade runt på alla sängar, soffor å damråttor (som jag antar ligger kvar) lagade jag lchf pannkaka. Som inte alls blev som den skulle så jag blev lite surpuppa.
Men men det gick ner.

Jösses vad mitt system är seegt idag.. Har inte ladda igång än.
Just därför jag hinner blogga lite..


Nä men nu ska jag ta tag i det här..

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback