Nu så..

Nu har jag fått en uppfräschad look.
Luggen syns, den hänger numera inte som en gardin i dåligt material o ful nyans.
Och håret ser ut som att det svävar från huvet då min riktiga råttfärgade hår vuxit fram.
Skillnaden är inte så stor men jag ser ju iag ut som folk..
Bara det är en bedrift. :P

Nu, väntar jag på åska..
Lääskigt!

...och Fredrik, som jag trodde för ett ögonblick låg på sjukan för att han kapat av sig handen.
Ja liite överdrivet men när man ringt ett x antal gånger och skickat sms då börjar fantasin spåra lös.
Men han lever har alla fingrar, tår och ja allt hängade på plats:P.. Att kapa ve är inte helt riskfritt.

Nej nu ska jag låtsas vara social..
Jag är hungrig som få.
Kyckling även idag?

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback