I did it!!!

Nu tror ni säkert att jag ska säga att jag sköt ner pippföglan..
Men nää då ni kan vara lugna.. Dom finns kvar kvittrades i solen..
Men i mårse väckte de mig inte. Varför? Joo, för att jag klev upp kl 05:00 å gick ut å promenixade en timme :P Det var det jag gjorde, jag tog det där nästa steget till insane in the head..
Men det var som inte svårt att kliva upp. Solen sken, fåglarna kvittrade som sagt o jag kände mig uber pigg..
Så way not då..
Pluggade in P3 i öronen, som det mest snackades på såklart, å traskade iväg. Efter en stund insåg jag att vid denna tidpunkt är det ju inte helt ovanligt att se en massa djur i skogen. Coolt tänkte jag. Men njaa sen kom jag även på att det var tydligen en björnhona med 3 ungar som gått typ vid Vågdaln, vilket bara är nån mil från mig.
Såå jag blev faktiskt lite pinkis där ett tag.. En massa kontiga saker om vad jag ska göra, snabbt upp med telefonen, spela död?, springa benen av mig?, ja som sagt en massa planer gick igenom mitt huvud.. Men efter vägen kom skogssnubbarna körandes å förmodligen skrämde bort alla björnar efter vägen..
Haha och den ena bilen tutade å hejade på mig.. Tror att han tyckte jag var duktig som traskade runt på morgonen. Antingen de eller att jag såg hemsk ut i min morronfrilla, haha.
Men en sån sak blir jag så himla glad av. Att folk lixom bara hejar, gör tummen upp, ser glad å trevlig ut bara..
Sånna människor är skojsiga.. :)

Ikväll är det grillis in the sun med jobbet. Trevligt trevligt.
Men är fortfaran liiiite bara liiite sur för att jag inte kan dricka. Men samtidigt känns det skönt oxå. Kan ta mig hem när jag vill och kan åka hyffsat tidigt till Hoting i morgon utan att behöva tänka på om jag fortfarande är en fyllehund..

Nää men nu ska jag ta å dricka min smoothie.


See you peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback