Helgen som varit...

Äntligen måndag, usch vad helgerna är trååkiga..

Nää men hello jag skojsas juh!
Helgerna är det bästa som finns!

I fredags var jag på topp hela dagen. Jag kände att det vara någon/nåt som i mellan åt ville göra mig lite cranky men icke.
Jag var verkligen på ett hejdundrandes humör. Vilket alla här på jobbet var.
Å det var ju för att det var korvgrillning :)
Det var himla lyckat. En del blev lite mer drunk än andra och jag blev onykter på 4 cider. Haha, var kanske ett tag sen jag drack.
Sen blev det efterpärla hos Jessica. Efter ett tag där blev det bulle hem.

Men det var en mycket rolig kväll. Och det gjorde inget att det inte fanns någon kareoke, bara att sjunga ändå:P

Lördagen mådde jag som tur va prima. Att dricka outside är ju skit bra..
Och tydligen var det köpmannamarknaden oxå så jag å mamma gjorde en tripp dit. Sandra, Daniel å barna kom en sväng å tjoande. Daniel var tvungen att kolla på björnspåren. Lillbjenn kutade alldeles vid vår brygga i fredagskväll.
Sen efter vi grillat å myst drog jag vidare till Hoting. Till my love!
Och vi var helt själv oxå. Så vi myste framför tvn med jordgubbar, vindruvor, smällt choklad o lite grädde. :) Mumma!

Sen på kvällen körde vi nåt varv runt byn å jösses vilket oväder det var. Himlan var alldeles svart o regnet började ösa ner. Regn är mys när man får vara under tak:P

söndagen sov vi lääänge. Lite för länge. Så vi hann som inte göra så mycket innan jag skulle hem igen. Söndagar är en seg dag, och det är heelt okej.
Meningen var att jag skulle räkna matte. Men ja jag vette fään vad som hände. För vad jag minns så gjorde jag inte ett skit. Som vanligt. 

Måndag igen då å allt vad det innebär. Matte bla. Så dagen går hyffsat fort.
Sen efter jobbet ska jag på byn å trixa lite.
Blir nog bra det.


Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nja jag tror nog att du var lite virrig på lördagen ändå (kanske var något värre i dom där ciderna ;) ), såg att köpmanna var den 30 maj, så jag vet inte vilken marknad du har varit på =P

Postat av: Jessica

Alltså jag såg det i tidningen idag...en annons om köpmanna...äh du förstår vad jag menar.

2009-05-11 @ 13:38:05
Postat av: Hemlig beundrare

Får man kanske boka en het date med dig någon kväll i veckan?

2009-05-11 @ 13:48:49
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback