Can I?

Får man skjuta fåglarna som är utanför ens fönster?
För dom är nämligen väääldigt irriterande på morgonkvisten.
Jag älskar egentligen fågelkvitter. Men klockan 4,  5 på morgonen nää fy tusan.
Jag blir nästan galen.. Och eftersom jag är lite vimsig så glömmer jag alltid bort att dra ner rullgardinen. Men det är ju mitt eget fel så mig kan jag ju inte skjuta..
Men som sagt dom där pippiföglan.. Dom är ju crazy på morgonen. Jag tror tillåme att det vara en som stod på fönsterbläcket å knackade på fönstret.. CRAZY!

Jag skulle ju aldrig skjuta fåglar men så där i morgontrötta humöret känner jag ett litet starkare behov.
Kanske tur att jag inte tagit småviltsexamen eller nåt annat som innehåller skjutvapen. :P

Förresten så fick jag ett roligt och oväntat samtal igår.
Fröken Borg ringde en sväng :)
Var längesen man hörde hennes röst och vi hann med lite utav samtalen som back in the days :)
Men även fast hon har varit borta i snart ett halvår så är det inget som känns konstigt eller så bara för att vi pratat eller träfftats på ett tag.
Det är lixom likadand mellan oss.
Vilket är så himla skönt.
För även om vi är borta från varann i 10 år så skulle det vara exakt samma när vi träffas igen.
Lättsamt, enkelt, roligt o surrigt haha.
Men eftersom vi är släkt blir jag väl aldrig fri henne så pass  länge :P

Idag lyser solen :)

Och jag hoppas på samma fina väder i morgon då vi ha korvgrillning här på jobbet.

Ska bli skojs.

Men det blir nog nyktert för mig eftersom jag inte har någon skjuts. Lite trist. Men men jag överlever nog.
Kanske jag inte skämmer ut mig för en gång skull. :P

Benny tyckte att jag skulle cykla. Dit är väl okej, är inte så långt från stugan men hem på natten tror jag att det inte kommer bli lika fränt.
Fyllan å villan i över en mil, haha. Kan bara tänka mig hur länge det kommer ta.
Kommer förmodligen somna i nån tuva längst vägen, bli väckt av en björn o pinkar i byxorna.
Det kan hända faktiskt.

Ja man får se hur det löser sig..
Time will tell.


See you later readers.


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag är också ganska glad över att du inte har någon vapenlicens.. :S KG imorrn! Peppa!

2009-05-07 @ 19:48:27
Postat av: Madde

Klart du får skjuta fåglarna! Eller va? vad säger ja?? har amerikatt påverkat mig lite väl mycket kanske? :P Vad ligger biljettpriserna på hit? är du fortfarande på så boka, men om du känner att de blir stressigt så skit i det. Jag har inte så många veckor kvar här när du kommer, så kanske hade vi tänkt åka nån trip till san fransisco eller så då.. då är de ju bara att du hänger me... Jag kommer nog hem till dunder i vilket fall som helst. Men jag tänkte åka tillbaka hit sen igen när jag har nog med money! Då vill jag att DU ska hänga med!!! OK! :) Men skriv till mig och berätta vad du har för planer, om du ska komma eller inte :) PUSS!

2009-05-20 @ 07:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback