Yesterday and today..

Igår gick det riktigt bra på träningen.. Mycket bättre än jag trodde :). Ledaren är bra, den bästa. Peppar bra o är rolig.
 Det gör att man inte tänker så mycket på hur jobbigt det är.. Man bara plusar liite till:P
Även coren gick kanon. Fast det är fortfarande övningar  som jag inte får till. Att det ska vara så himla svårt.. Eller jag så himla korkad..

Dock kommer inte resultaten så fort som jag vill. Eller överhuvudtaget. Men när brukar det någonsin bli som jag vill?


Blir lycklig o varm i kroppen när solen lyser :)
Helt underbart!
Våren är verkligen här nu. Finally.
Hoppas det håller i sig tills i helgen. För på lördag blir det nog en skoter/grill/bus dag i Aspås vyer. :)
Jag kankske tillåme kan hitta mig en häst att rida i väg på.. Är ju hästar på nästan varenda gård så det borde jag ju lyckas med tycker jag.. Rida barbacka är väl ingen big deal eller?

Sen söndag blir det nog bio. Pettsson och Findus, haha.. Det var mitt val :P..
Så det blir väl som vanligt, godis för 60 kr på GodisKungen, en massa popcorn och ev en klubba.. Sist var Isak smått sur på att jag ville betsämma så mycket. Plus att han inte ville se samma film nästa gång vi gick på bio. Vilket jag gick med på..
Shit jag har inte sett Pettsson å Findus sen jag var liten.. Om jag ens såg det då? Tror jag förträngt det mesta av min barndom.. Enda jag minns är att jag varje helg åt 10 kg tills jag spydde rött, grönt eller lila..
Hmm kankske därför man ser ut som man gör nu.. De som vet säger ju att de första åren i ens liv formar hela personen. Psykiskt och fysiskt.
Ja som vanligt kan man beskylla föräldrarna för allt. Det är bra:P

Men va, vart kom allt detta flummiga ifrån...


Idag hade jag massage.. Men jag gav bort tiden till wesslan..
Jag bara kände att jag inte ville klä av mig mina kläder bli masserad. Kändes mer jobbigt än, ja skönt.
Nu förklarade då ted att jag behöver inte klä av mig alla kläder utan bara tröjan haha. Men jag avstod ändå..
Det är inte rätt dag för mig att bli masserad. Thats it.

Lunchen är avklarad och spenderades med brudarna med stort B :)
Snacket blev som vanligt väldigt knäppt men jag har dock lärt mig en massa nya termer:P
Lär mig något nytt varje dag..

Jäjä, nu är det dax att spurta iväg med arbetet.
eller ja snigla fram är väl mer utav min grej,

Ha de!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback