When?

Idag skiner inte solen och mitt humär och energi är på noll..
Konstigt vad denna sol kan påverka. Igår var jag glad, kände att det finns ljus i tunneln. Humöret höll sig kvar hela dagen, även efter jag räknat matte. Jag kände mig fin, smart. Kände mig som en person som är på riktigt glad, ända in i själen.

Men idag är molnen framme och även i mig lyser solen med sin frånvaro.
Jag vill härifrån, bort, inte tänka på allt det här.. Lätta mitt hjärta o sinne.
Vill inte bli dragen från höger o vänster med allas beslut, hot och tankar.

Det är en berg o dalbana som aldrig verkar stanna. Upp å ner, upp å ner. Omstart. Upp å ner, upp å ner.

Jag vill finna min egen väg. Vill ha mitt eget liv.
Vill vara glad, lycklig.
Vill skina ikapp med solen.
På utsidan kan jag lura.
Man kan tro att allt är okej, att allt detta kommer vi ändå ta oss igenom.
Men på insidan är det en helt annan sak..
Men för att inte göra folk obekväm eller risk för att de inte finner ord på vad de jag ska säga.
Ler jag glatt, sprudlar i svaren och säger att allt är bra..

Jag ser fram emot att komma till min syster å hennes familj.
Få värmade kramar av busfröna, äta gott och skratta.. Helgen ska bli bra!!

Saknar min kärlek just nu.
Vill kramas och mysa..

Jäjä, ma råkes efter helgen!

Kram hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback