Vitmars...

Jahopp då har den vita månaden börjar, eller 28 dagar rättare sagt.
Flera på jobbet har anslutit sig till detta med hopp om att bryta onda vanor.
Men gick inte många timmar förens Kristin slank tillbaka. Hon var tvungen att ta en kopp kaffe, haha.. Hon fick sån huvuvdärk för att hon inte drucke kaffe, helt sjukt faktiskt vilket gift kaffe måste vara..
Sen har nog vi andra lyckats hålla oss.. Linnea springer runt och försöker tänka på annat än cola:P

För mig går det väldigt bra ensålänge. Men jag har ju inte slutat med typ kaffe, eller kakor, utan tamme tusan allt.. Allt som faktiskt är gott. Hmm ja helgerna framöver kommer att vara såååå roliga:P Nej då jag kan komma på nåt annat att äta. Men enligt mig själv får jag fortfarande äta liite mörk choklad.. Jag vill inte straffa mig heelt i onödan, ja menar så jag tappar den lilla livslust jag har :P




Och jag hoppas på att LCHF-boken kommer snart. Low carb high fat, står detta för.. Det känns ganska strange, vissa saker känns verkligen jätte fel. Som att det inte alls ska vara bra för kroppen.. Men men jag får väl testa. Det sägs ska vara bra.. Och ja som man vet så är det kolhydrater som binder fettet, så logiskt tänkade.. Bort med kolhydraterna..
Jäjä, vå får se hur det går med detta egentligen.
Men en lite nyttigare livstil kanske man får. Iaf lite mer kunskap inom olika goda recept. :D

Idag blir det helt-tvärtemot-lchf-middag.. Korv o makaroner,:P ähh jag har ju inte fått boken än juh!




Tänka sig, till helgen kommer Fredrik, what??! Ja jag är i chocktillstånd:p



Rasten är slut. Snart får jag gå hem:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback