Friday..!!

Snart är det helg och ska bli grymt skönt. Och inte bara det att min prins kommer hem jag ska nog få träffa min prinsessa oxå:D Josefinalina såklart... Me hope!
Får se om det blir lite korvgrillning tomorrow:D
Då hoppas jag på finvere!

Idag har jag varit ute på posten och ja det gick bra. Meeen ja, damerna som står där ute är gnällspikar number one.. Snacka om att tjata, gnälla å älta saker.. Jag trodde att jag vara weird. Men icke :P..Iofs känns ju det ganska bra..

Nu har jag nollat maillådan ett par gånger så nu blir nog cheferna glada, I hope!

Jag har verkligen inget kul att berätta.. Tragiskt.!!

Jag måste börja ta mer kort!!.. Minnen vackra, fina minnen..


jaja thats it for me..

Ha en bra helg alla! :)




Puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback