Thursday!

Shit pommes vad veckorna går fort.. I morgon redan fredag och helg igen...Skönt!
Guess what peeps, Fredrik kommer hem.. Känns mer konstigt än ja nåt annat, haha.. Nää men har inte riktigt fattat det än tror jag. Känns som han varit borta en evighet, typ sen jul. Men i morgon kommer han!!! :D Jag längtar..!


I går var det klipp o klistra hos Carina, ett extremt surrade och en massa hårfärg skvatt runt. Och även ammoniak stank det kan man säga.. Det var för att jag fått för mig att jag ville ha ljusare hår, en ljusare brunfärg.. Och det var bra, när jag satt där. Men sen insåg jag att det var rött.. Och är det någon som inte passar i rött så är det jag!! Jag ser ut som ett rönnbär. Och detta är inget skämt! Jaja, kan vara jag som inte riktigt vant mig iofs:P Men ändå..




Therese Ohlsson och  klippte oss samtidigt och det var ett dumt drag, jag trodde ett tag att vi gick på knark. Men det var bara daimkaffet.. Men skojs var det!
Men Carina o Kristina tycket tydligen att vi var ganska rolig för vi fick exakt samma tid nästa gång:P

Idag blev det sallad till lunch. Linnea tog allas pengar å for på Simons å köpte typ 5 sallader till alla. Good work! :)
Men gott var det!

Tonight är det ingen dans, för storstadsfolke hade tänkt ha spotrlov så ja, då blir vi lidandes.. Bara att bita ihop..
Istället blir det nog städning i lägenheten. Gruvar mig mest när jag ska gå in där.. Soptipp!


Jag vet varken ut eller in.
Vad jag vill, vad jag kan, vad som händer.
Om chansen kommer.. Kommer jag då ens våga ta steget och hoppa.
Jag är förvirrad som vanligt på livet o allt vad det tillhör.
Och jag "tvivlar" på saker som jag inte borde "tvivla" på.
Är det kanske fel, just nu. I just denna stunden i mitt liv.
Eller är det bara jag som sätter stopp för mig själv.


Jag måste hitta mig själv, någonstans i allt detta svarta, krångliga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback