Av längtan till dig...

Snart snart snart ska jag bege mig till Stockholm. Till min kärlek. Men jag vet inte om jag längtar mest till shoppingen eller Fredrik, haha. Hårfin linje!
Men ska inte handla allt fööör mycket. Måste tänka lite ekonomiskt oxå. Men nåt snyggt hittar jag kanske. Och ev en vårjacka.. Här är det liite kallt fortfarande med det kommer ju mer och mer.. Men tycker det är knepigt med färgen. Svart är lite trist, men användbart. Men inte så vårigt direkt. Ähh jag får se vad det blir. Fredrik kommer väl få knäppryck på mig kan jag tänka men han ska härdas:P..

Så i morgon 12:40 går flyget mot fjollträsk. Men känner en oerhörd stress. Med packning o dansen o allt annat små tjaffs som ska hinnas med. Men risken att jag får ett par arga brudar efter mig är stor om jag inte går på dansen.. Så jag ska försöka lösa detta så bra som möjligt..

Jag är super nervös för att åka flyg själv. Hitta hit o dit. Ingen att hålla handen när man lyfter, ingen att äta godis med å smaska. Nu är det ju iofs en timme bara som jag flyger o man hinner som inte med så himla mycket.. Men en bra skvallertidning kanske man ska inhandla. Bara för att.. Okej men det vore nog bra om ni höll tummarna eller nån tå för mig tomorrow..


Igår var det våffeldagen och jag mumsade våfflor som bara den.. Med mammas hjortronsylt, gottis!


Nej men nu ska jag åter gå till mailen. Rasten slut!

See you!





Kommentarer
Postat av: Jessica

whearawwwww......vad läste jag?? godis??? men snälla gulliga rara det är ju vitmars ännu;) (hm ok jag syndade litttte igår:S)

2009-03-27 @ 07:15:48
Postat av: Alexandra

ha det så kul nu bruden =) Kram

Postat av: Maddo Paddo

Åhhh vad kul! Jag längtar efter dig! ha så kul i stockholmia och tappa int bort dig lillfia :P

2009-03-28 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback