Food!

Idag gick det ganska fort fram till lunch, kan ha varit för att jag har mest gjort annat än vad jag ska..:P
Produktiviteten är rätt svag på måndagar.. Men nu ska jag få en ny uppgift, reklamationer.. Åh yes, det enda jag hör runt om mig när de andra gör detta är svordommar.. Så ja, jag borde passa utmärkt för detta.
Och efter lite mat nu så kaanske jag kan lära mig nåt.

Idag var det en sprillans ny maträtt på menyn.
Medelhavsgryta, gott :D.. Försökte hitta lite nya, nyttiga recept. Så ja den var lyckad. Men tror nog att man kan byta ut fisken till kyckling, hmm. Ännu bättre:)

Jag längtar efter Fredrik, jag såg han igår men det känns som längesen..
Jag lämnade min dator hos honom och det ångrar jag starkt.. För ringde å frågade vad han gjorde -Porrsurfar såklart..!
Plus att jag råkade söla ner tangentbordet, förlåt..
Jag vet att han skämtar, men nu när jag inte är med å kan kolla hur han behandlar min fina, dumma dator så gör han väl allt han inte får.. Jag får skälla på den ingen annan:P

Men jag hotade med att då måste han köpa en ny, en sån där tinywiny, som är så himla söt.
Är faktsikt lite sugen på en sån.. :P



Men dom kanske inte är så praktisk... Hmm.. datageniet har talat..


Nää men nu ska jag å Kristin slå våra kloka huven ihop och göra ett jäkla bra jobb:P

Puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback