Over and finito..

Nu är semestern slut. I morgon börjar allvaret igen.
Fast jag ska inte klaga för resten av  denna månad kommer jag jobba endast mån-ons. Torsdag o fredag kommer jag befinna mig i lägenheten i stan och söka jobb o grejsa på..
Nice faktiskt.
Och man kan ju hoppas och hålla tummarna på att jobb snart kommer att infinna sig.
Jag har ett litet provjobb på G men vi får se vart vägen leder.
Just nu är jag mest glad att jag ska flytta. Att jag äntligen ska få ha mitt eget.
Bestämma över mig själv och mina beslut.
Jag känner att det är dax att utvecklas och förhoppningsvis få nya möjligheter.

Denna semester har varit fin. Haft super fint väder och det har varit härligt.
Nu är jag ju inte så brun som jag skulle vilja med ofcourse har man inte tid att ligga i solen nonstop i två veckor i streck, haha.
Även om jag själv skulle vilja det så har min mamma oftast andra planer om hur dagen ska spenderas.

I helgen har jag varit i Hoting o skuttat runt med mina lurviga...
Var dans på travenlogen. Hade aldrig varit där förut så det var en ny upplevelse. Och det var en rolig upplevelse :)
Var liite annat folk, mer blandat. Så det var trevligt.
Min partner in crime var inte med denna gång vilket va trist, men jag försökte göra det bästa  av situationen och surrade med allt och alla.. Dansande även ett par gånger. med ja en aning fulla karlar. Men men thats life I guess..
Försökte även rymma från vissa peeps vilken inte alls var särskilt enkelt.. Ojoj.


Kollade även på Hoting games som var nu i helgen ojoj vilket jäkla fyllekalas det är..
Helt sjukt att folk vill tortera sig på det viset..
Efter första tävlingen spydde folket redan.. Äckligt.
Fast jag skrattade som en tok åt dem. Dummerjönsar.
Önska att jag kunde lägga upp lite bilder men för det första har jag en dålig kamera så bilderna är säkert kass sen så är internet så segt att det tar 1000 år att ladda upp dem..
Meen när jag kommer till ett annat ställe ska det bli ändring på det:P..

Nää men nu ska jag dega ner mig i soffan tror jag..

See you!

♥♥ 


Jag och min Älskling tajmar inte varann så himla bra direkt.
Till veckan åker han till Stockholm och blir nog kvar ett tag..
Hoppas inte allt förlänge innan han kan komma hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback